Je kan niet betalen

We vragen je om voor de 10de van elke maand je huurprijs en de voorschotten huurlasten te betalen. Stel dat je niet kan betalen.

Wat moet je dan doen?

Contacteer ons meteen. Je kan ons bellen, mailen of even langskomen.

Lukt het je niet om op korte termijn te betalen, dan start je best een afbetalingsplan:

  • Je krijgt maximum een jaar de tijd om alles terug te betalen.
  • Je moet minimum 50 euro per maand afbetalen.

Het is ontzettend belangrijk dat je dat plan goed volgt. Want als je te veel schulden hebt bij ons, dan kunnen we beslissen om je uit de woning te laten zetten.

Onze medewerkers juridische dienst

Er zijn vier medewerkers juridische dienst (huurachterstallen). Ze houden zich bezig met juridische dossiers maar helpen ook bij betalingsproblemen. Ze maken een afbetalingsplan en zoeken naar oplossingen. Het is belangrijk dat je ons meteen contacteert bij betalingsproblemen. Ook wij volgen alles goed op en als het moet, komen onze sociaal asisstenten bij jouw thuis langs.

Contacteer onze medewerkers

Afhankelijk van waar je woont, moet je een andere collega contacteren. Kijk dus goed naar de postcodes:

Drie collega's hebben op vaste dagen spreekuren in een van onze huurderskantoren

  • Michèle
    • Luchtbal: maandag van 9 tot 12 uur en woensdag van 13 tot 16 uur
  • Sofi
    • Antwerpen-Noord: dinsdag van 13 tot 16 uur
    • Linkeroever: woensdag van 9 tot 12 uur
    • Borgerhout: woensdag van 13 tot 16 uur
  • Marleen
            Kiel: maandag van 9 tot 12 uur en woensdag van 13 tot 16 uur

 

Je kan ze ook altijd bellen (03 212 25 00) of een e-mail sturen. Klik daarvoor hierboven op hun naam.

Je hebt ons niet verwittigd

Je krijgt binnen de week nadat je niet betaald hebt, een brief. Daarin vragen we je om ons te contacteren. Je weigert ons te contacteren? We blijven je brieven sturen en komen ook langs. Altijd stellen we je voor om een afbetalingsplan op te stellen. Als je blijft weigeren, dan kunnen we niets anders doen dan je huurcontract stop te zetten.