Na de werkuren

Ook ’s avonds (na 16 uur), in het weekend en tijdens feestdagen staan we voor je klaar.
Je moet dan wel bellen naar 03 213 47 00.
We komen alleen voor dringende herstellingen, dus herstellingen die echt op dat moment nodig zijn.

Zeg je dat iets dringend is, terwijl dat niet waar is? Dan betaal je 75 euro extra. Enkele voorbeelden:

  • Je lamp is kapot, maar je zegt dat er brandgevaar is.
  • De kraan in je badkamer lekt. Je zegt dat je woning onder water staat.

Overzicht dringende problemen

  • Brand - Bel meteen naar de brandweer 112 en daarna naar onze technische dienst (03 213 47 00)
  • Brandalarm gaat af - Bel eerst naar onze technische dienst.
  • Gasgeur - Bel eerst naar de gasfirma. Dat is 0800 650 65 (of 0800 608 88 voor Kiel en Hoboken). Bel daarna naar de technische dienst.
  • Geen verwarming in het gebouw - Werkt de verwarming in heel het gebouw niet? En dat in de periode oktober-mei? Dan komen we langs.
  • Geen verwarming in je appartement - Werkt de verwarming in je appartement niet? En dat in de periode oktober – mei? Dan komen we tijdens het weekend langs als je belt tussen vrijdagavond 16 uur en zondagmorgen 8 uur.
  • Geen (warm) water meer in het gebouw..
  • Waterleiding kapot - water spuit eruit.
  • Grote lek aan de verwarming.
  • Toilet loopt over.
  • De dakkoepel is opengewaaid of kapot.
  • Geen licht in de gang of traphal.
  • Er is veel lawaai op het dak / technische ruimtes.
  • Er is stormschade (kapotte ramen, inkom kapot)
  • Er is geen elektriciteit in heel het gebouw.
  • Er is kortsluiting - er komen vonken uit het stopcontact.
  • Het slot van de inkomdeur van je gebouw is kapot waardoor er niemand binnen kan.
  • De gemeenschappelijke garagepoort is kapot en gaat niet meer open.
  • Er zijn problemen met de lift - Bel eerst naar de liftenfirma. Het nummer hangt vlakbij de liften.